Panaceum Na Bolące Nadgarstki [Video]

Ból pojawiający się w nadgarstkach jest częstym problemem wśród joginów. Oto długo wyczekiwany sposób jak go uniknąć i całkowicie wyeliminować ze swojej praktyki. Odpowiednia technika wykonania pasa z głową w dole (Adho Mukha Svanasana) jest tu kluczowa. Jeśli masz ten problem koniecznie zobacz wideo i poczuj różnicę!

Więcej video dzięki którym bezpiecznie możesz ćwiczyć jogę w domu znajdziesz na naszym kanale YouTube >>> TUTAJ

Gosia Kobus jest fizjoterapeutką oraz instruktorką Jogi. Ukończyła studia magisterskie na Uniwersytecie Medycznym we Wrocławiu, gdzie zgłębiała swoją wiedzę m.in. z anatomii, fizjologii i biomechaniki tak ważną w procesie nauki asan. Ogromną satysfakcje daje jej łączenie wiedzy fizjoterapeuty z prowadzeniem zajęć Jogi. Od niedawna prowadzi nowy projekt „Anatomia Jogi – świadoma praca z własnym ciałem” w ramach którego chce uczyć, jak można samemu pomóc sobie podczas praktyki Jogi. Wiedza którą się dzieli nie jest suchą anatomią, ale pasjonującą dziedziną poznawania ludzkiego ciała.



O autorze

Małgorzata Kobus
Z wykształcenia magister fizjoterapii. W 2013 roku ukończyła studia wyższe na Uniwersytecie Medycznym im. Piastów Śląskich we Wrocławiu, gdzie broniła pracy magisterskiej pt. „Analiza zmian ruchomości w obrębie kręgosłupa i stawów biodrowych kobiet i mężczyzn praktykujących Ashtanga Vinyasa Jogę”.

Wiedzę z anatomii, fizjologii i biomechaniki zdobytą na studiach połączyła z jej największą pasją, którą jest joga.

Inne artykuły tego autora