Joga Twarzy – Ćwiczenia na Pozbycie się Drugiego Podbródka

Pokaże Ci teraz zestaw ćwiczeń na pozbycie się drugiego podbródka. Jeżeli wiesz, że jest to cześć ciała nad którą chcesz pracować dodaj ten zestaw do swojej codziennej praktyki i staraj się poświęcić tej przestrzeni swojego ciała nie mniej niż 2-3 minuty dziennie.

Joga Twarzy Porady

1. Siądź prosto, rozluźnij się i pomału wysuń żuchwę do przodu, postaraj się sięgnąć nią jak najdalej w przód i pozostań w tej pozycji przez 10 sekund.

2. Rozluźnij, powtórz to ćwiczenie 3 razy

3. Wysuń żuchwę i wykonaj nią kilka okrążeń, najpierw w prawo a potem w lewą stronę. Powtórz to ćwiczenie co najmniej 20 razy w jedną i 20 razy w drugą stronę

4. Zamknij usta, zaciśnij zęby i następnie bardzo mocno staraj się zacisnąć zęby z tyłu, poczuj jak napnie się mocno szyja i podbródek, przytrzymaj zaciśnięte zęby przez 10 sekund

5. Rozluźnij, powtórz to ćwiczenie co najmniej 3 razy

6. Złóż usta w dziób, tak jakbyś chciała kogoś pocałować kto jest dalej od Ciebie i powoli z kontrolą unieś brodę i postaraj się sięgnąć ustami jak najwyżej pionowo w górę do sufitu

7. Opuść brodę, rozluźnij i jeszcze raz ściągnij usta w dziób, skręć głową w prawo i po skosie unieś usta w górę

8. Rozluźnij, wróć do centrum, i powtórz to samo ćwiczenie na stronę lewą. Powtórz to ćwiczenie co najmniej 3 razy w przód, na prawo i na lewo.

9. Lekko otwórz usta, połóż palce wskazujący dowolnej dłoni na dolnych zębach i postaraj się i postaraj się palcem mocno pociągnąć żuchwę w dół, a żuchwą staraj się napierać na palec. Utrzymaj ćwiczenie przez 10 sekund

10. Rozluźnij, powtórz to ćwiczenie co najmniej 3 razy

11. Próba dotknięcia językiem do czubka nos, lekko rozchyl usta, wysuń język i postaraj się dotknąć czubkiem języka do czubka nosa, utrzymaj pozycję przez 10 sekund

12. Rozluźnij, powtórz to ćwiczenie co najmniej 3 razy

Jeżeli podczas ćwiczeń poczujesz duże napięcie żuchwy poruszaj ją na boki i rozluźnij.

 

 



O autorze

Ulla Wilczyńska-Kalak
Przygodę z jogą rozpoczęła w 2004 roku podczas studiów podyplomowych na Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu. Kontynuowała w Australii, gdzie poznała wielu wyjątkowych australijskich i amerykańskich nauczycieli. Pod ich okiem doskonaliła swoje umiejętności i współpracowała jako asystent jogi.

Po powrocie do Polski, założyła w Poznaniu studio Namaste Yoga, gdzie wraz z innymi instruktorami uczy różnych stylów jogi. Razem z Portal Yogi stworzyła kurs video z jogą twarzy, power yogi i vinyasa jogi.

Inne artykuły tego autora