Nowe posty

Ashtanga Joga

NAVASANA – Pozycja Okrętu

Asana ta oprócz wzmacniania Twojego kręgosłupa uczy odpowiedniego skupienia na oddechu i emocjach. Navasana w jednym momencie wzmacnia kręgosłup, mięśnie brzucha, klatkę piersiową, łopatki,ramiona i nogi. Ważne jest, aby podczas wykonywania Navasany rozluźnić ciało i twarz. Jeżeli będziesz myśleć o czymś innym, stracisz równowagę i nie wykonasz poprawnie pozycji.
Mindfulness

Mindfulness i joga na jesienną chandrę

Jesień bywa wyzwaniem dla naszego samopoczucia. Dni stają się krótsze, deszczowe, pochmurne, czasami cały dzień jest tak szary, zimny i mokry, że lepiej nie wychodzić z domu. Do tego zaczyna się okres przeziębień, bywamy zmęczeni, osłabieni i ospali. Część z nas dotyka jesienna chandra, kiedy to życie wydaje się czarne i ciężkie jak burzowe chmury.
Mindfulness

Jakoś to będzie czy hygge, czyli jakie jest nasze podejście do szczęścia?

W idealny sposób w tej małej, uroczej książeczce zebrane są nasze narodowe cnoty i przywary, dzięki którym jesteśmy sobą, Polakami. Szczęśliwymi po swojemu, na swój sposób - na przekór wszystkim i wszystkiemu. Bardzo trafna i bardzo ładna charakterystyka nas statystycznych. Sami się przekonacie, że z przyjemnością odnajdziecie się w opisywanym gronie. Dobre, bo Polskie. Parafrazując znaną myśl: Cudze hygge chwalicie, swojego "jakoś to będzie" nie znacie - czytajmy!