10 Korzyści Płynących z Praktyki Air Yogi

Air Yoga nie jest jeszcze tak popularna jak Ashtanga Joga czy Joga Iyengar. Jedna z dnia na dzień przybywa jej zwolenników. Poniżej przedstawiamy listę korzyści płynących z praktyki Air Yogi. UWAGA: Ten rodzaj jogi uzależnia!

10 Korzyści Płynących z Praktyki Air Yogi

    1. Dzięki hamakom i grawitacji wszystkie ćwiczenia wykonasz z łatwością, nie odczuwając rzeczywistej wagi ciała – co jest zbawienne dla kręgosłupa;

 

    1. Uelastycznisz ciało, zwiększysz ruchliwość stawów, głęboko rozciągniesz mięśnie;

 

    1. Wzmocnisz ramiona i brzuch, bez obciążania kręgosłupa;

 

    1. Poprawisz ukrwienie i dotlenienie mózgu, co dobrze wpływa na koncentrację oraz koordynację;

 

    1. Wymasujesz i poprawisz ukrwienie organów wewnętrznych, usprawniając ich funkcjonowanie;

 

    1. Niesamowicie się rozluźnisz, odstresujesz oraz zapobiegniesz bólom głowy;

 

    1. Ukształtujesz ładną postawę;

 

    1. Wytrenujesz umysł w pozbywaniu się ograniczeń – zarówno w praktyce, jak i codziennym życiu;

 

    1. Zregeneracja organizmu i zrewitalizujesz system trawienny, limfatyczny i krwionośny

 

    1. Uzależnisz się od latania. 😉

 



O autorze

Ewa Wysocka
Ewa jest założycielką PortalYogi i miłośniczką różnych form aktywności fizycznej. Poza jogą uwielbia bieganie i jazdę na rowerze, a zimą narty biegowe.

Inne artykuły tego autora