Pyszne Smoothie Przed Sesją Jogi

Zastanawiasz się co zjeść przed poranna sesją jogi, tak żeby mieć energię ale nie być „ciężki”? Nie wiem jak Ty, ale ja uwielbiam płatki owsiane. I tak dzisiaj rano, zanim wykonałam codzienną sesję jogi, wpadłam na pomysł zmiksowania płatków owsianych, mango i zielonej herbaty, co zaowocowało powstaniem pysznego, zdrowego i kremowego w konsystencji smoothie. Naprawdę się sprawdziło!
co jesc przed joga
Płatki owsiane podobnie jak zielona herbata posiadają bardzo dobre właściwości przeciwutleniające, dzięki czemu korzystkie oddziałują na wygląd Twojej skóry. Mango zawiera dużą ilość beta karotenu i witaminy C, wprowadzając równowagę kwasowo-zasadową, doskonale oczyszcza krew. Zawartość błonnika pobudza układ trawienny do działania, dlatego ten smoothie stanowi doskonałą propozycję, którą warto włączyć do codziennej diety jogina.

Składniki dla 2 osób:

  • 1 dojrzałe mango
  • 2 szklanki naparu zielonej lub białej herbaty
  • 2 łyżki ugotowanych wcześniej na wodzie płatków owsianych

Przygotowanie:

Mango obierz ze skórki i wydobądź miąższ. Do pojemnika blendera wrzuć płatki owsiane, przygotowane wcześniej mango i zalej całość zieloną herbatą. Jeśli lubisz bardzo zimne napoje, dorzuć kilka kostek lodu i zmiksuj aż całość uzyska jednolitą i kremową konsystencję. Podawaj w wysokich szklankach.Smacznego!
A może masz swoje własne sposoby na użycie płatków owsianych w kuchni? Np. jako panierkę do smażonego sera lub filetów z kurczaka? Polecam spróbować 😉 Super jeśli podrzucisz swoje pomysły w komentarzu!

Polecane Artykuły

Artykuły, które mogą Ci się spodobać.

Zapisz się do Newslettera!

Dołącz do naszej jogowej społeczności. Otrzymasz od nas darmowe materiały pomocne w praktyce jogi, cotygodniową inspirację oraz ekskluzywny dostęp do jogowych wydarzeń oraz promocji.