Joga Dla Biegaczy W Yoga Republic W Warszawie

Jeżeli BIEGASZ, te zajęcia są dla CIEBIE – Joga dla Biegaczy pomoże Ci zadbać o niezbędny trening uzupełniający trening biegowy, którego podstawą jest rozciąganie oraz wzmocnienie głębokich mięśni stabilizujących. Na zajęcia zapraszamy zarówno tych którzy już ćwiczą jogę, a także dla tych którzy jeszcze nigdy nie stali na macie.

joga dla biegaczy

DLACZEGO JOGA jest polecana dla BIEGACZY:

Trening biegowy, który jest bardzo intensywną i wymagającą formą ćwiczeń dla organizmu, powinien być uzupełniony treningiem rozciągającym oraz wzmacniającym. Dzięki jodze wzmocnisz mięśnie głębokie oraz mięśnie stabilizujące, w ten sposób poprawisz pewność i stabilność kroku, co znacznie zmniejszy ryzyko kontuzji kostek, kolan oraz bioder. Poprawisz również elastyczność oraz zakres ruchów. Nauczysz się świadomie pracować oddechem dzięki czemu poprawisz swoją wydolność oddechową. Joga jest idealnym uzupełnieniem treningów we właściwie każdej dziedzinie sportu, dlatego na zajęcia zapraszamy wszystkich aktywnych – jeżeli bierzesz udział w triatlonach, wspinasz się, jeździsz na rowerze… te zajęcia są również dla Ciebie.

JUSTYNA JAWORSKA:

Praktykuje ashtanga jogę od 2005 roku. Na początku 2014 roku otrzymała autoryzację pierwszego stopnia KPJAYI w Mysore do uczenia Ashtanga Vinyasa Jogi. Jest osobą bardzo aktywną – joga to dla niej stały element każdego dnia i punkt wyjścia do innych pasji: wspinaczki, podróży, fotografii.

JAK SIĘ PRZYGOTOWAĆ:

Przyjdź 10-15 min. przed rozpoczęciem.
Zabierz wygodne ubranie do ćwiczenia, bądź co najmniej 2 godz. od ostatniego posiłku.

Więcej informacji znajdziesz >>> TUTAJ



O autorze

Ewa Wysocka
Ewa jest założycielką PortalYogi i miłośniczką różnych form aktywności fizycznej. Poza jogą uwielbia bieganie i jazdę na rowerze, a zimą narty biegowe.

Inne artykuły tego autora