Portal Yogi

Pobierz kalendarz na 12 dni praktyki: „Weź Rozbieg z Jogą”

Jak utrzymać motywację podczas wyzwania? Najlepiej planując swoje osiągnięcia i monitorując postępy. Dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie kalendarz na 12 dni praktyki jogi. Przekonasz się, że mata to nie meta – to dopiero start!

Jak utrzymać motywację podczas wyzwania? Najlepiej planując swoje osiągnięcia i monitorując postępy. Dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie kalendarz na 12 dni praktyki jogi. Przekonasz się, że mata to nie meta – to dopiero start!

Rozbieg z Jogą

Joga czy bieganie – a może warto połączyć obie aktywności?

Jedni wolą bieganie, a inni jogę. Ci najlepsi łączą obie praktyki, osiągając życiowe rekordy w maratonach.

My również połączyliśmy je w naszym kalendarzu!

Fakty mówią same za siebie: biegacze, którzy odpowiednio się rozgrzewają przed treningiem i rozciągają po mają o wiele mniej kontuzji, a jednocześnie biegają szybciej, dłużej i bezpieczniej.

Takie efekty osiągniesz nawet minimalnym wysiłkiem, ćwicząc jogę 15 minut przed i 15 minut po treningu. Jej siła tkwi w rozciąganiu i regeneracji mięśni, we właściwych technikach oddychania oraz w nauce równowagi i świadomości ciała.

Rozbieg z Jogą

Czy kiedykolwiek po treningu zauważyłeś u siebie choć jeden z tych problemów?

Ta lista lista kontrolna, może pomóc podjąć Ci decyzję. Zapytaj siebie, czy nie przeciążasz swojego ciała, bo pewnego dnia odmówi posłuszeństwa.

  • Ból kolan, krzyża, piszczeli, kostki, pięty lub biodra?
  • Przykurcze i problemy z ruchem stawów?
  • Duże zmęczenie oraz wycieńczenie? Nie możesz się zregenerować, mimo że odpoczywasz?
  • Spora zadyszka oraz uczucie duszności po większym wysiłku?
  • Czujesz czasem jakby ktoś postawił na Twojej klatce piersiowej ciężki przedmiot, którego nie możesz się pozbyć? Każdy oddech to wyzwanie?
  • Czy biegasz, mimo że boli? Mówisz sobie – oj tam, przecież dam radę, tylko trochę pobolewa?
  • Po treningu siadasz, bierzesz prysznic i ruszasz do swoich obowiązków? Zapominasz o rozgrzewce przed oraz rozciąganiu mięśni po bieganiu?

Ile z tych punktów to Twoje problemy treningu? Może czas spróbować jogi w swoim zestawie ćwiczeń na rozgrzanie i rozciąganie. Spróbuj praktyki z naszym kalendarzem.

>>> Pobierz kalendarz

Jakie zmiany zaobserwujesz w swoim treningu biegowym po praktyce jogi?

Kontuzje wpisane są w bieganie. Dzięki praktyce odpowiednich asan, zwłaszcza na etapie rozgrzewki oraz rozciągania mięśni po treningu, może uniknąć uszkodzeń mięśni, stawów i kości.

Weź Rozbieg Z Jogą

Mistrz Polski w biegach górskich Marcin Świerc wziął rozbieg z jogą już kilka lat temu. Nadal nie zwalnia tempa. Wygrał nawet maraton po Wielkim Murze Chińskim! 🔗🆕🔥👉 bit.ly/WezRobiegZJoga4Marcin mówi, że część jego sukcesów to zasługa jogi! 🧘‍♀️ ➕🏃‍♂️ = ❤️💪 💥Połącz jogę z bieganiem i poznaj asany na rozciąganie po treningu, dzięki którym rozluźnią się mięśnie i zniknie wszelkie napięcia z ciała! bit.ly/WexRobiegZJoga4📣 Dołącz do Internetowego Studia PortalYogi i weź udział w wyzwaniu „Weź Rozbieg z Jogą”❗️ Wszystko pod czujną opieką joginki Justyny Jaworskiej (Justyna Jaworska Yoga) i mistrza Polski w biegach górskich👣 Marcina Świerca. Zaczynamy 💥 30.08, ale już teraz otwieramy drzwi do studio – za nimi czeka ponad 120 sesji jogi dla początkujących i zaawansowanych 🔗🆕🔥👉 bit.ly/WezRobiegZJoga4

Posted by PortalYogi on Saturday, August 18, 2018

Joga pomoże biegaczom, a bieganie z jogą

  • Nauczysz się prawidłowo oddychać i kontrolować oddech, czyli będziesz się mniej męczył, dotlenisz organizm i pobiegniesz dalej oraz szybciej. No i pomyśl o minach znajomych po sprincie, żeby złapać uciekający autobus. Ty możesz podczas biegu dyskutować nawet o filozofii, a oni walczą z zadyszką
  • Znajdziesz w końcu idealny sposób na rozgrzewkę przed treningiem, przygotujesz mięśnie do biegania.
  • Będziesz bardziej elastyczny i rozciągniesz mięśnie, które zbijają się podczas biegu. Co to oznacza? Mniej kontuzji!
  • Więcej energii. Będziesz nią tryskał nawet po 20 km biegu. Wystarczy, że rozciągniesz mięśnie i zrelaksujesz się z jogą.
  • Poznasz swoje ciało na nowo. Nauczysz się świadomie nim kierować.
  • Twoje mięśnie będą lepiej ukrwione, sprawniejsze oraz lepiej zabezpieczone. Poczujesz się lepiej i zdrowiej.
  • Przekonasz się, że małe i wielkie sukcesy biegowe są jeszcze przed Tobą. Po prostu brakowało Ci dobrych technik oddechowych oraz właściwej rozgrzewki i relaksu.
  • Wzmocnisz mięśnie nóg, kręgosłupa i ramion, dzięki czemu lepiej poradzą sobie nawet z dużym wysiłkiem.
  • Osiągniesz równowagę wewnętrzną i zewnętrzną. Podczas biegania cały czas pracuje ta sama grupa mięśni. Przywrócisz ciału właściwą harmonię i nauczysz się kontrolować swój umysł. A każdy maratończyk wie, że pokonywanie ograniczeń i własnych granic siedzi w głowie!

Weź rozbieg z jogą i bez zadyszki przebiegnij przez jesienny krajobraz! Cały Kalendarz pobierzesz TU.


Dołącz do Internetowego Studia PortalYogi i weź udział w wyzwaniu „Weź Rozbieg Z Jogą”! Ćwicz z instruktorką jogi i biegaczką Justyną Jaworską oraz mistrzem Polski w bieganiu górskim Marcinem Świercem.

weź rozbieg z jogą

Portal Yogi

Praktykuj jogę gdzie chcesz i kiedy chcesz

PortalYogi to jedna z największych platform wymiany wiedzy, doświadczeń i inspiracji na temat jogi w Polsce. Powstała, aby pomóc Ci praktykować jogę bezpiecznie i efektywnie w domowym zaciszu. Samo Internetowe Studio PortalYogi, to efekt współpracy z czołowymi polskimi instruktorami jogi, którzy uczą jogi online.

Polecane Artykuły

Artykuły, które mogą Ci się spodobać.

Zapisz się do Newslettera!

Dołącz do naszej jogowej społeczności. Otrzymasz od nas darmowe materiały pomocne w praktyce jogi, cotygodniową inspirację oraz ekskluzywny dostęp do jogowych wydarzeń oraz promocji.