Nowe posty

Ashtanga Joga

Jak zacząć regularną praktykę jogi? Przepis na zbudowanie dobrego nawyku.

Nasz mózg działa po części w sposób schematyczny. Zatem zamiast starać się zmieniać stare tory działania, łatwiej jest zbudować nowe. Możesz spróbować też, tak zwanych “trików pobocznych”, czyli nie do końca związanych z tematem, nad którym chcesz pracować. Wybierz ścieżkę mniej oczywistą, która nie będzie intensywnie pobudzać emocji związanych z problemem, z którym się borykasz. Jak to zrobić?
Joga i Astrologia

Pełnia Księżyca w Wadze – Tylko Spokój Może Nas Uratować

Kulminacja pełni będzie miała miejsce już w Wielki Piątek (19.04.2019) o godzinie 13:12. To już druga pełnia w znaku Wagi w tym roku, pierwsza odbyła się 21 marca. Warto zastanowić się, jaka tematyka zaprzątała nam wówczas głowę, gdyż możliwe, że będziemy chcieli wrócić do tych spraw. Poniżej znajdziesz kilka rad, jak przetrwać tak silnie napięciowy układ planet oraz jak wykorzystać jego energię.
Mindfulness

Jak radzić sobie ze stresem? Wystarczy, że oczyścisz umysł!

Być może czujesz, że brakuje ci energii, nie możesz spać, masz trudności z koncentracją? A może ostatnio częściej wybuchasz z powodu drobnych przeszkód czy niepowodzeń? To znak, że twój umysł jest zanieczyszczony stresem i codziennymi problemami i czas sprawić sobie mentalny detoks! Oczyść ciało i umysł z napięcia i zyskaj nową pozytywną energię dzięki tym 3 skutecznym krokom.
Joga

Joga Dla Kobiet – Przewodnik Po Jodze

Niezależnie od tego, czy jesteś osobą początkującą, która dopiero uczy się Psa z Głową w Dół, czy taką, która odpoczywa w pozycji Stania Na Głowie, warto (również kolejny raz) zapoznać się z najważniejszymi stylami jogi oraz korzyściami jakie nam kobietom zapewnia regularna praktyka. 
Rozwój Osobisty

22 Sposoby Na Pokochanie Siebie

Jeśli chcesz być kochany, najpierw pokochaj siebie – pewnie już to gdzieś słyszałeś... Ale co to znaczy kochać siebie ? I w jaki sposób można okazać sobie samemu miłość? Oto 22 sposoby na okazanie sobie miłości. Wiele z nich jest bardzo prostych, kilka wymagających – ale to tylko propozycje dla Ciebie na dobry początek „romansu” z samym sobą.
Joga Ćwiczenia na Stres

Joga na stres – 10 asan rozluźniających i rozciągających

Chcesz przejąć kontrolę nad stresem i zacząć żyć pełnią życia? To prostsze niż myślisz. Kluczem jest połączenie właściwego oddechu, medytacji oraz asan rozluźniająco-rozciągających. Poznaj jogę na stres – 10 asan rozluźniających i rozciągających, które zaangażują napięte mięśnie i wprawią je w ruch. Dzięki temu krew swobodnie rozprowadzi się po ciele, a Ty poczujesz jak wszelkie napięcia znikają.
Oddech w Praktyce Jogi

Czym Jest Pranajama Uspokajająca I Dlaczego Warto Ją Praktykować?

Nadi śodhana Pranajama / Pranajama Uspokajająca jest niezastąpiona w okiełznaniu gonitwy myśli. Uspokaja nerwy, gdy wieczorem, nakręceni przebiegiem dnia, mamy kłopoty z zaśnięciem. Kiedy w pracy zaczyna być gorąco – denerwujesz się projektem lub prezentacją, niepokoisz się o rozmową, albo po prostu jesteś zestresowany, nadi śodhana pranajama jest szybkim sposobem na powrót do centrum i włączenie trybu „luz”
Basia Lipska

Dzień 5: Powitanie Słońca A i B

Dziś łączymy oba Powitania Słońca w jedną całość – Surya Namaskar A i B. Zaczniemy od pięciu Powitań Słońca A a następnie pięciu Powitań Słońca B. Pamiętaj, za każdym razem, gdy przepływasz przez tę sekwencję, synchronizuj oddech z ruchami swojego ciała.
Iyengar

8 Powodów Dlaczego Warto Praktykować Jogę Iyengara W Nowym Roku

Wkroczyliśmy w Nowy Rok i jak to mamy w zwyczaju, ustalamy nowe plany, cele i wyzwania, aby w kluczowych obszarach naszego życia, zaistniały pozytywne zmiany. Chcemy być zdrowsi, mieć więcej energii, mniej stresu i więcej czasu dla siebie... W jaki sposób akurat joga w nurcie Iyengara może nam pomóc w realizacji tych najważniejszych noworocznych celów? Oto 8 powodów, dla których warto wprowadzić jogę według Iyengara do codziennego życia w 2019 roku!
Joga Dieta

Rozgrzewająca, Energetyzująca i Oczyszczająca Herbata Jogina

Pyszna, korzenna i doskonale rozgrzewająca – herbata jogina, jest nie tylko idealnym zakończeniem jogowej praktyki, ale przede wszystkim zdrowym i dodającym energii naparem, z którego korzystajmy jak najczęściej w okresie jesienno-zimowym. Herbata jogina, tak jak i sama joga, wywodzi się z Indii i bazuje na przyprawach, które działają oczyszczająco na krew, stymulująco na układ odpornościowy, pobudzająco na układ trawienia oraz wyciszająco na system nerwowy.
Joga Ćwiczenia na Stres

10 sposobów na zachowanie spokoju w Święta

Święta to radosny czas, który spędzamy z naszymi bliskimi. Przygotowujemy listę zakupów, pieczemy ciasta, lepimy pierogi, kupujemy prezenty, gadżety i jeszcze więcej dekoracji (bo przecież te z tamtego roku nie wystarczą…). Bardzo często jest tak, że zanim rozpoczną się Święta, my już jesteśmy zmęczeni i zapominamy o sobie. Co zrobić, aby podczas tego pięknego czasu zwyczajnie “nie zwariować”? Oto 10 sposobów na to, jak zachować spokój w te Święta.
Joga

Mężczyzna i joga? Zobacz 10 inspirujących profili na Instagramie

W społeczeństwie przyjęło się założenie, że joga jest głównie dla kobiet. Oczywiście nic bardziej mylnego! Uważamy, że joga jest jedna i dla wszystkich. Każdy podczas praktyki znajdzie coś dla siebie. To co joga ma do zaoferowania jest uniwersalne bez względu na płeć. Przeszliśmy przez różne zakątki Instagrama i znaleźliśmy inspirujące profile mężczyzn, które pokazują, że regularna praktyka jogi, wytrwałość i pozytywność, buduje nie tylko imponującą formę, ale przejawia się przede wszystkim w nastawieniu do życia i czerpania z niego pełnymi garściami. Sami zobaczcie!