Pozycja Kruka Sprawia Ci Trudności? Spróbuj Tych Wskazówek!

Pozycja Kruka (Bakasana) sprawia Tobie trudności?  Polecam zapoznać się ze wskazówkami, które pomogą Ci wykonać pozycję Bakasana. Przedstawione tu dodatkowe informacje ośmielą Cię i ułatwią praktykę tej asany. Jeżeli od jakiegoś czasu próbujesz już zrobić Bakasanę, a wciąż nie możesz jej zrobić – obejrzyj poniższy film! Ale najpierw…

Rozgrzewka

Pamiętaj, aby przed każdą próbą rozgrzać swoje nadgarstki oraz biodra. Częstym problemem przy wykonaniu Pozycji Kruka, nie są problemy fizyczne, ale te psychologiczne, czyli te, które siedzą w naszej głowie i blokują nasze działania.

Asekuracja

Jeżeli masz obawy przez upadkiem to:

1. Zawiń swoją matę.
2. Podłóż poduszkę.
3. Podłóż rolki papieru toaletowego (możesz oprzeć o nie swoją głowę).

Początkowo możesz opierać swoją głowę o wyżej wymienione elementy i dzięki temu ochronisz się przed upadkiem. Jeżeli jednak blokada jest dużo większa, wprowadź swoje ciało w „huśtawkę”, pomyśl o tym jak o zabawie.

 


Utrzymanie pozycji balansowych daje mnóstwo satysfakcji – zyskujesz większe poczucie kontroli oraz poprawiasz koncentrację. Wbrew pozorom zachowanie równowagi może być wyzwaniem… dlatego dołącz do Studio i trenuj regularnie! Pracuj nad równowagą razem z Olą Żelazo, w sekcji: Dla Początkujących znajdziesz dla siebie praktykę. Dodatkowo w Studio czeka na Ciebie ponad 120 innych sesji jogi.



O autorze

Agnieszka Sieczkowska
Instruktorka jogi, która uwielbia praktykować w najdziwniejszych miejscach. Sama mówi o sobie: „Jakbym się nie starała, zawsze znajdę wymówkę od praktyki w zamkniętej przestrzeni domowej.” Prowadzi zajęcia od ośmiu lat zarówno dla dzieci, jak i dla dorosłych. Pasjonatka wszelkich form jogi: vinyasa flow, ashtanga, AcroYoga, SUP Yoga.

Inne artykuły tego autora