Parsvottanasana z pomocą krzesła (Video)

Parsvottanasana, czyli pozycja intensywnie rozciągająca boki, dla wielu joginów stanowi wyzwanie. A także przedmiot pożądania – wpływa ona pozytywnie zarówno na ciało jak i umysł. Adam pomoże Ci poprawnie i bezpiecznie wejść w tę asanę, dzięki wykorzystaniu pomocy, jaką jest złożone krzesło.

Dlaczego warto dodać Parsvottanasana do swojej praktyki?

  • Uspokaja umysł i pomaga wyciszyć myśli
  • Rozciąga kręgosłup a także biodra i uda
  • Wzmacnia mięśnie nóg
  • Dzięki intensywnemu skłonowi stymuluje narządy jamy brzusznej a tym samym poprawia trawienie
  • Poprawia postawę i poczucie równowagi

Wskakuj na matę!

 

PS. Adam jest jednym z instruktorów Internetowego Studia PortalYogi. Specjalizuje się w jodze w nurcie Iyengara. Aby wypróbować jak ćwiczy się z Adamem i innymi nauczycielami zajrzyj do Studia >>>



O autorze

Adam Ślęczek
Jest założycielem szkoły jogi Joga U Źródeł na terenie Ziemi Kłodzkiej (Kudowa Zdrój i Duszniki Zdrój). Uczestnik licznych warsztatów u nauczycieli z całego świata: Simona Borg Olivera, Romana Grzeszykowskiego, Konrada Kocota, Roberta Spica, Jurka Jaguckiego, Dariusza Wojteczka, Luca Agres, Lesława Kulmatyckiego, Joe Pereira oraz wielu innych.

Uczestnik kursu nauczycielskiego Polskiego Stowarzyszenia Jogi Iyengara. Z zamiłowania podróżnik, z wykształcenia psycholog. Studiuje na Akademii Wychowania Fizycznego na kierunku Psychosomatyczne Praktyki Jogi. Kocha muzykę i grę na instrumentach etnicznych. Interesuje się kulturą i filozofią wschodu. Jego misją jest ciągły rozwój w celu efektywnej pracy z ludźmi.

Inne artykuły tego autora