30 Dni Jogi Na Brzuch – Kalendarz Praktyki

Czy masz już swój program ćwiczeń na brzuch? A jak się czuje dziś Twój brzuch? Samopoczucie i nastawienie realnie wpływają na napięcia w ciele oraz na zdrowie. Jak za często się denerwujesz lub stresujesz, to krzywdzisz siebie i swoje zdrowie. Dlatego stres, zdenerwowanie czy niepewność często objawiają się bólami brzucha. A na problemy żołądkowe zaleca się między innymi ćwiczenia i dotlenienie organizmu.  

O brzuch warto dbać zawsze, nie tylko latem. Regularnie powtarzane i dobrze dobrany asany przywrócą Ci równowagę wewnętrzną oraz zewnętrzną, wzmocnią mięśnie i sprawią, że brzuch będzie wyglądał świetnieWzmacniając brzuch, wzmacniasz siebie! Fizycznie, psychicznie i życiowo. 

Motywacja do ćwiczeń na brzuch

Motywacja –  to gotowość, ruch, procesy psychiczne i fizyczne, które utrzymują ciało w pozytywnym nastawieniu do działania i do niego doprowadzają. Samo słowo pochodzi z łaciny: motivus, motus, oznaczają: „ruchomy”, „ruch”. W procesie motywacji ważny jest kierunek działania i koncentracja na celu – jego pozytywnych wymiarach. Dlatego zadaj sobie pytanie: dlaczego warto zacząć praktykę jogi na brzuch? Jak dziś się czuję ze swoim centrum ciała, a jak chce się poczuć za 30 dni? Każdy dzień sukcesu pomoże osiągnąć wymarzony stan wewnętrzny i zewnętrzny.

Zacznij wzmacniać swój brzuch już dziś wraz z naszym kalendarzem na 30 dni. Czeka Cię sporo wysiłku, masa inspiracji, wiedzy i nauki nowych asan. Zmęczysz się, ale te efekty widoczne po miesiącu. Będziesz cieszyć się płaskim brzuchem i silniejszym kręgosłupem. Warto skorzystać z gotowych programów motywacji do ćwiczeń i praktyki jogi. Jaki jest dla Ciebie najlepszy? 

Zalety praktyki jogi na brzuch

  • Wzmocnisz mięśnie brzucha i kręgosłupa.
  • Ciało stanie się bardziej elastyczne, a Twoja skóra jędrna.
  • Wyrzeźbisz brzuch. Co powiesz na kaloryfer?
  • Nie będziesz się już więcej garbić, bo asany na brzuch kształtują prawidłową postawę. W ten sposób “urośniesz” nawet o 1cm
  • Zrelaksujesz się i zyskasz energię do działania
  • Poczujesz się lepiej, spokojniej i pewniej
  • Poprawisz równowagę
  • Twoje życie seksualne stanie się ciekawsze – wiedziałaś, że joga i w tej dziedzinie pozytywnie namieszała? 

program ćwiczeń na brzuch

Twój program ćwiczeń na brzuch

PortalYogi przygotował kolejną propozycję na brzuch –  tym razem to Kalendarz na 30 dni praktyki (z materiałami darmowymi dla wszystkich oraz dodatkowymi dla użytkowników Internetowego Studia PortalYogi, do których możesz dołączyć w dowolnej chwili). Każdy dzień w kalendarzu to kolejny prezent dla Twojego centrum. 30 podarunków!

Będziesz praktykować z Basią Lipską-Larsen, dowiesz się więcej o zdrowiu i roli brzucha w jodze podczas live’a z Magdą Bałdys, poprawisz swoją pozycję drzewa, poznasz proste triki dietetyczne i nauczysz się nowych asan. Odmienisz się na lepsze dzięki 21-dniowemu wyzwaniu „Power Brzuch” pod okiem Ulli Wilczyńskiej-Kalak. I to wszystko w 30 dni! Regularna praktyka przyniesie efekty! Kalendarz ściągniesz na naszej stronie. Aby przejść do praktyki, kliknij okienko z wybranym dniem. Wydrukuj i zaznaczaj każdy dzień sukcesu! Powodzenia i do zobaczenia na macie!

Dla motywacji sprawdź pierwsze 3 dni z Kalendarza

Dzień 1

program ćwiczeń na brzuch

Dzień 2

Dzień 3

3 Tygodnie z Wyzwaniem Power Brzuch

21-dniowego wyzwania: „Power Brzuch – Wzmocnij Mięśnie”. 

Wyzwanie „Power Brzuch” przypada w kalendarzu na 2-4 tydzień.

Prowadzi je Ulla Wilczyńska-Kalak. Dołącz do Studia i zyskaj dostęp do „Power Brzucha” i 120 innych sesji jogi.

 

program ćwiczeń na brzuch



O autorze

PortalYogi
PortalYogi to jedna z największych platform wymiany wiedzy, doświadczeń i inspiracji na temat jogi w Polsce. Powstała, aby pomóc Ci praktykować jogę bezpiecznie i efektywnie w domowym zaciszu. Samo Internetowe Studio PortalYogi, to efekt współpracy z czołowymi polskimi instruktorami jogi, którzy uczą jogi online.

Inne artykuły tego autora