13 asan na lepsze trawienie

 

Po świątecznej gorączce, gorączkowo poszukujemy sposobów na lepsze trawienie. Chętniej wychodzimy na świeże powietrze, swoje kroki kierujemy do apteki po zioła, suplementy diety. A gdyby tak, po prostu rozwinąć w domu matę do jogi? Przedstawiamy 13 asan, które pomogą na lepsze trawienie:

lepsze trawienie

1. Apanasana – inaczej kolana do klatki piersiowej (lub pozycja uwalniająca energię)
2. Utkatasana  – inaczej pozycja potężnego (czasem nazywana pozycją krzesła)
3. Paścimottanasana  – inaczej skłon w siadzie
4. Marichyasana I (a) – inaczej pozycja mędrca I (a)
5. Parivrtta janu śirsasana – inaczej głowa do kolana ze skrętem
6. Adho mukha śvanasana – inaczej pies z głową w dół
7. Marichyasana III (c)
8. Bitilasana – inaczej pozycja krowy
9. Mariaryasana – inaczej pozycja kota
10. Utthita trikonasana – inaczej rozciągnięty trójkąt
11. Uttanasana – inaczej skłon ze stania
12. Balasana – inaczej pozycja dziecka
13. Setu bandha sarvangasana lub dwi pada pitham – inaczej pozycja konstruowania mostu


O autorze

PortalYogi
PortalYogi to jedna z największych platform wymiany wiedzy, doświadczeń i inspiracji na temat jogi w Polsce. Powstała, aby pomóc Ci praktykować jogę bezpiecznie i efektywnie w domowym zaciszu. Samo Internetowe Studio PortalYogi, to efekt współpracy z czołowymi polskimi instruktorami jogi, którzy uczą jogi online.

Inne artykuły tego autora